Lyssna på mamma

Det kommer finnas tillfälle i dit liv då du kommer fråga mig om saker. visst, jag kommer svara " skitsamma, ta den. skiljer bara två kronor". men går du till mamma så kommer det va "här min ängel" och ger dig en tjugolapp och med sin vackra stämma klämta ur "köp något som du vill med resten". Det här säger jag redan nu, gå till mig och du kommer alltid få dom svar,sånna svar svar man inte ger sina barn. däremot! Mamma din, oj oj. en klok fan. som nu, sista pendeln,små tjaffs, för vet du: "pappa vet bäst" men ihelvete. jag har inte en suck. hon är så jävla underbar och hoppar SISTA pendeln för att din utvecklingstörda pappa vägrar svälja sin pissiga stolthet. men din mamma hoppar av, skriker, gråter.osv. fast jag är ett baconspad så gör hon allt för mig. grejjen är, hade jag inte vart mupp så hade vi vart hemma för 47minuter sen. men istället. "pappa vet bäst" så är vi 47min i en buss som inte ens är nära hemma. som inte ens ska dit vi bor. men vet du.pappa vet bäst. jag vet inte, hur som lyssna på mamma. be pappa svälja surhet och säg "kom du ihåg bussen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0